Ting som gjr livet fint #6

- dra p kino med han jeg er s glad i.
- kjpe et sennepsgult skjerf som jeg kommer til bruke i hele hst (er alt for glad i sennepsgult!)
- fremdeles ha en uke igjen av ferien.
- sitte igjen med en haug av koselige feriebilder p mobilen.
- at hele venninnegjengen er i oslo samtidig og at vi spiste p restaurant sammen.
- spise verdens deiligste sjokoladefondant.
- ta toget tilbake og vite at han str og venter p meg og at det kiler skikkelig i magen.
- hre p dybdahl p toget.
- at senkveld har startet igjen!!
- lage middag sammen p lrdagskvelden.
- klr man fler seg fin i.
- overhre andres samtaler p toget.
- dra p caf med venninner.
- gleden av traske rundt i en strre by enn molde.
- ta tatovering nr 3!!! tok den i dag og er sss fornyd. gleder meg til vise dere et skikkelig bilde i et annet innlegg.

Montjuc.

Bare en liten gtur fra hotellet vrt ligger hydenMontjuc. Her oppe ligger museumetMuseu Nacional d'Art de Catalunya, et ganske spektakulrt og flott bygg om du spr meg. Vi s dette bygget omtrent hver dag, men en dag gikk vi opp til det og kikket. Det ble en kjapp tur, ettersom dette var en av de varmeste dagene i lpet ferien, og nr man er forkjla er det ikke s veldig digg g rundt i varmen. Vi gikk ikke inn i selve museet, men kikket bare utenfor. Det var utrolig fint, og man fr ogs en ganske god utsikt over byen!

Rett ved museet (nede med disse sylene) finner duFont Mgica. Det er en stor fontene som ofte har noen slags kule lys/"fonteneshow". Dette hadde jeg egentlig gledet meg litt til, men ettersom jeg ikke gjorde nok research om hvilke tider p dgnet/ret de har disse showene, s fikk jeg ikke sett det.

Kino: Blgen.

I dag dro jeg og Andreas p en liten bigbiteog kino-date. Vi cravet bagett med kylling og karrimajones, ettersom det er lenge siden vi har spist det og det er snn ca noe av det beste i hele verden! Deretter dro vi p Saga kino i Oslo og s filmen 'Blgen' som jeg har gledet meg s lenge til se. Jeg hadde sett traileren og synes den virket s utrolig spennende (og dessuten har jeg et srt crush p Kristoffer Joner, s da mtte jeg bare se den) I tillegg er det rart og ekkelt tenke p at denne blgen kommer til komme en eller annen gang. Jeg gikk p internatskole bare et lite stykke unna Geiranger og nr blgen kommer tar den Stranda (der jeg bodde) sentrum og det er s rart tenke p. Hjelp! (en liten trygghet da jeg bodde der var heldigvis at blgen ikke hadde ndd skolen, fjoh)

N er jeg kanskje ikke den beste til uttale meg om filmer, ettersom jeg ofte liker veldig drlige filmer, haha, men denne tr jeg pst var veldig god! Jeg likte den hvertfall utrolig godt. 1) Den var fint filmet. Fine farger og den fr frem det vakre landskapet her i fine Norge! 2) Gode skuespillere. 3) Den var (ganske dramatisk og) veldig, veldig spennende! Den var ogs veldig rrende til tider og jeg mtte fokusere sterkt p ikke grte i blant, haha.

S alt i alt: se den! Helst p kino, for det er jo en helt annen opplevelse se den p en stor skjerm og med god lyd.

Favorittsangene mine for yeblikket.

Hei! N er jeg tilbake i Norge igjen, og har masse Barcelona-innlegg p lur. Men i dag p flyet satt jeg og hrte p masse god musikk og fant ut at jeg har en del sanger jeg vil dele med dere, snn i tilfelle det er noen av dem dere ikke har hrt fr:

1) James Vincent McMorrow - How To Waste A Moment. Inns plutselig en dag at det var lenge siden jeg hadde hrt p han her. Stemmen hans er s vakker og behagelig! Musikken hans minner meg snn om venninna mi Isabel og vgs og da vi delte rom p internatskolen og hun alltid sang p "If I Had A Boat" (som forresten ogs er sykt fin) ogat hun fikk meg til elske musikken hans. Dette er den nyeste sangen hans, som jeg synes er ganske annerledes enn de andre, men jeg digger den. 2) Phoria - Undone. 3) Empire Of The Sun - Standing On The Shore.

4) The Neighbourhood - R.I.P. 2 My Youth. Ny sang som kom ut for et par dager siden, yey! 5) Petite Meller - Baby Love. Hadde aldri hrt om hun her fr jeg s en musikkvideo av henne p tv'en i Barcelona. Trodde aller frst at det var Die Antwoord, for sangen kan i blant minne litt om musikken deres, ogs lignet hun litt p Yo-Landi ved frste yekast. Uansett, endte opp med elske sangen. Den gjr meg s gira! 6) XOV - Lucifer.

7) Spoon - The Way We Get By. 8) James Vincent McMorrow (igjen, fordi han er fantastisk) - This Old Dark Machine! 9) Skinny Days - We Got Something, en sang jeg oppdaget i en tilfeldig liste p Spotify, og som gjr meg skikkelig glad!

Pia Colada p takterrassen.

Hotellet vrt her i Barcelona er ganske stort og hyt, og har derfor ikke basseng p toppen av hotellet snn som mange andre har. Heldigvis samarbeider de med nabohotellet, snn at det er mulig for oss benytte oss av (det lille) bassenget og bar/restauranten de har p taket. Der er det god utsikt utover byen og baren er pen til klokken ett. Det erskoselig sitte der, spesielt om kvelden nr det begynner bli mrkt da de skrur p disse utrolig koselige lysene. Det er ogs ganske perfekt ligge p en av solsengene og sole seg om dagen! Vi har vrt oppe her en del de siste dagene og i gr s vi Arsenal-kamp og spiste nachos der!

Har ogs blitt servert den beste pia coladaen jeg noensinne har smakt her.

Her sitter jeg p taket p dette hotellet, og ser oppover mot hotellet vi sover p. Der ser du hvor nrt det ligger.

Ellers har vi det veldig fint, om du ser bort fra at Andreas har vrt forkjla de siste dagene, usj. Kjenner jeg brygger p noe jeg ogs. Men, men! Fr ogs litt noia av tenke p at vi bare har to hele dager igjen her. Er ikke klar for reise hjem igjen enda!

Shopping!

Hei, og god lrdag! I dag har vi vrt s sliten, s i dag har vi bare holdt oss i omrdet rundt hotellet. Vi har kikket p to kjpesenter, s i dag fikk jeg endelig shoppet litt mer! Hihi. Kjpte tovanvittig deilige hettegensere og en st, lysegrnn topp fra en butikk som heter Double Agent (veldig st butikk med masse fine klr!) og resten fra Primark. Jeg aboslutt elsker alt jeg har kjpt, alle plaggene er sinnsykt begalige, stilige og fine! De fleste av plaggene er litt varmere plagg, noe som egentlig er ganske greit ettersom at hsten snart er p vei!

Dag 3: Sagrada Familia.

Hei! I dag er tredje dag i Barcelona, og vi fant ut at vi ville g mot Sagrada Familia. Det er jo det mest kjente byggverket i Barcelona, s jeg fler at man som turist ikke kan dra herfra uten se det frst. Sagrada Familia var egentlig akkurat som forventet.Stilen det er bygd i er jo ganske spesiell, og jeg synes den er mer snl og stilig enn fin. Arkitekten bak bygget er Antoni Gaud som dde i 1926, og bygget erenda ikke ferdig. Man antar at det skal st ferdig i 2026, hundre r etter han dde. Bygget er jo egentlig en byggeplass, med heisekraner og hele pakka, s jeg m rlig innrmme at det ikke akkurat er s fryktelig fint der. Men absolutt kult se, og nr man str foran det innser man hvor stort og hyt det faktisk er!

Deretter gikk vi ned mot havna og badestranda. Det var rundt 30 grader ute, en deilig vind og det er ganske ok g rundt og trkke nr det ser snn ut:

Der l det mange bter, og vi s ogs noen heftige privatyatcher.

Nr vi kom ned til stranda var jeg s sinnsykt sliten i beina og blodsukkeret mitt var helt p bnn. Tror heller jeg aldri har vrt s trst fr i hele mitt liv. Kjpte en slush som jeg slukte i meg p null komma niks, og vi satte oss til slutt ned p en restaurant nede ved stranda. Der spiste A kyllingburger og jeg vanlig burger! Veldig god, likevel om kelneren misforsto meg nr jeg bestilte og tok p alt jeg sa jegikke ville ha p burgeren, hihi. Skal ikke vre lett vre kresen, haha. Men uansett en veldig god burger! Slukte ogs i megto colabokser. Etter ha spist opp og slappet av litt, startet vi turen tilbake til hotellet. Da gikk vi forbi La Rambla igjen, der det n var satt opp mange koselige boder jeg kikket i!

N har jeg akkurat tatt en etterlengtet dusj og slapper av p rommet med en cider. Er helt dd i fttene, og egentlig i resten av kroppen ogs. Det tar p g s masse i lpet av en dag, alts!Senere skal vi bestille roomservice, noe jeg alltid har hatt lyst gjre, men som jeg aldri en gang har tenkt at kunne vre aktuelt, ettersom jeg alltid har tenkt at det er helt vanvittig dyrt. Men for en nordmann i Spania var det jo ikke s ille! S det er absolutt noe jeg skal gjre!

God helg!♥♥

27359.

Hei og god torsdag! Akkurat n sitter jeg i den (alt for deilige) hotellsenga, hrer p Empire Of The Sun og drikker spansk cider. Er ddssliten og stl i beina etter (i flge Andreas sin skritteller p mobilen) ha gtt 27359 skritt i dag. Vi har ikke tatt metroen, bare gtt rundt og trkket, og nr man er p et sted man ikke har vrt fr og bare gr omkring blir det fort en del kilometer! Noe som var sykt tilfeldig var at sskenbarnet mitt ogs hadde bestilt tur til Barcelona samtidig som vi var her (uten at hun visste vi skulle hit) og de endte til og med opp p nabohotellet til det vi sover p. Sykt tilfeldig, og veldig gy. Derfor startet dagen med en frokost/lunsj sammen med dem, p taket oppe p hotellet de sov p. De mtte rekke et fly etterhvert, og da dro jeg og Andreas ut i byen. Vi gikk til La Rambla, og jeg holdtgodt p veska mi, for der var detmasse folk. Vi kikket rundt omkring og fant til slutt Urban Outfitters, som jeg har sett frem til lenge. Elsker den butikken! Dessverre fant jeg ikke noe srlig med klr der, men endte opp med kjpe en liten veske jeg kan ha mobilen min i og en genser (som jeg egentlig aldri blir enig med meg selv om jeg elsker eller misliker) Butikken var sykt fin og gjennomfrt, men skuffelsen ble stor da photobooth'en de hadde var i ustand, haha!

Nr vi gikk litt mer endte vi opp foran katedralen, som var sinnsykt fin!:

Vi prvde ogs finne American Apparel, men nr man ikke er kjent i omrdet og det er utallige sm gater rundt omkring, fant vi ikke frem. Vi trkket deretter enda mer rundt, og til slutt gikk vi mot hotellet igjen. Gleden vars stor nr vi fant en stor og fin matbutikk som lrett ved hotellet! Der handlet vi inn vann, cola og l/cider. Det ser rett komisk ut der vi kommer ut medbare drikkevarer, haha. Om kvelden var det tid for en litt sen middag, og ettersom at sskenbarnet mitt viste oss dette bygget (bildet nedenfor) og fortalte at det var en kjpesenter, med kino og en haug med restauranter p toppen av bygget, endte vi opp med spise p en restaurant helt verst p taket. Utsikten fra toppen er kjempefin! En annen dag skal jeg ta meg en liten shoppingrunde inne p senteret.

Vi spiste lasagne og pizza, og ble god og mett!

Kjpte en cider som heter "The good cider" og kan meddele at den var sykt god. En blanding av pre og eplecider, yummie! Og et stort pluss var jo at glassflaskene var megaste!

Jeg elsker forresten plasseringen av hotellet vrt. Den ligger rett ved det jeg tror er hovedtogstasjonen i Barcelona, og i gr klokken halv tolv om kvelden lp vi ned dit for kjpe en haug med chicken nuggets p McDonalds! Haha. Sykt digg!

Barcelona, baby!

Hei, vakre mennesker! For rundt en time siden ankom vi hotellet vrt i Barcelona. Flyturen gikk heldigvis kjempefint, greide til og med ikke grte nr vi lettet! (hahah, jeg har jo sykt flyskrekk egentlig) Hotellet vrt har 23 etasjer, og vi hpte p f et hotellrom ganske hyt oppe snn at utsikten ble best mulig. Vi endte opp i niende etasje, noe som egentlig er ganske greit, men dessverre har vi utsikt ut mot nabohotellet. Men jeg skal absolutt ikke klage, for det er store vinduer som gjr rommet lyst og i tillegg er rommet sykt stort og ddsfint! Tror det er rundt 28 grader ute, s gleder meg til finne frem sommerklr og g ut i byen snart. Til n har vi spist et polarbrd (litt kjapp energi fr vi finner oss et sted spise senere!) og slappet av litt, og n venter jeg bare p at Andreas skal bli ferdig i dusjen. h, livet er s herlig! Gleder meg snn til utforske byen. Vi fikk ikke akkurat sett s masse p togturen fra flyplassen til hotellet. De frste dagene i ferien er s deilig, for det er s godt tenke p at her skal vi faktisk sove i tte netter fremover, og vi har massevis av tid foran oss!

Se s fint hotellrommet vrt er!:

I kofferten.

Etter litt inspirasjon fra Synne, fant jeg ut at jeg ogs ville lage et innlegg om hva jeg har i kofferten nr jeg skal ut og reise! Dette er det jeg som oftest pakker med meg p ferier/litt lengre turer enn bare en helgetur:

1) Notatbok, penn og en bok. Leser for yeblikket en annen bok, men ettersom den er biblioteket sin er jeg usikker p om jeg skal ta den med, s det kan vre jeg tar med denne, alts; The Perks Of Being A Wallflower. Elsker filmen, men har veldig lyst lese boka ogs. Notatbok er alltid greit ha, om man s vil skrive en liste, notere hva man gjr i ferien/skrive dagbok eller skrive opp nyttige adresser/ting man vil se/beske. 2) Idoform-tabletter, som mamma insisterer p at jeg skal ta. 3) Tyggis. 4) Akupressurbndene mine som hjelper mot reisesyke. Endelig slipper jeg reisesyketablett som gjr meg vanvittig trtt! Bruker dem p tog/bil/buss ettersom det er der jeg som oftest blir drlig. 5) Engangskameraet jeg kjpte for en god stund siden og som jeg enda ikke har brukt opp. Morsomt for ta litt tilfeldige bilder, ogs er det s gy nr man glemmer hva man har tatt bilde av! 6) Hrepropper. Fordi musikk p en tur er absolutt ndvendig. 7) Antibac!! 8) Toalettmappe. (kjpte forresten min p h&m, og jeg synes den er s st og fin!) 9) Solbriller. Har litt lyst p noen stiligere, men har ikke funnet noen som er fine p meg enda, s da er disse grei. 10) Polaroidkameraet mitt!

11) Klr. Selvflgelig. Denne gangen har jeg med: en svart hylivsbuse, en vanlig svart bukse (fordi jeg skal vre en del i oslo i tiden etter spania, s trenger litt mer enn bare sommerklr), noen shortser, et skjrt, en strmpebukse, noen lette gensere og en haug med topper/singletter. Man blir jo ganske svett og ekkel etter en dag med masse ging, og i tillegg tar som oftest sm topper ikke s alt for stor plass. Liker best reise i en god hettegenser, men har for tiden ingen, ettersom jeg er p hettegenser-jakt! (og selvflgelig en haug med underty!)12) Knekkebrd! Ettersom jeg kan vre ganske kresen, og har en noks flsom mage, tar jeg alltid med litt mat i kofferten. For p ferie blir det lett en litt rar "matrytme"og man spiser generelt litt annerledes enn hjemme. Derfor synes jeg at ta seg et knekkebrd p hotellrommet i blant er ganske greit, s man fr litt mer "skikkelig" mat i magen. Polarbrd er ogs digg ta med! 13) Bikini! 14) Nr man er turist blir det masse trkking, s; gode sko! 15) Sminkefjerner. 16) Shaveskum/barberhvel. 17) Rettetang. 18) En veske/ryggsekk trenger man nr man skal ut av hotellet. Jeg hater egentlig g med vesker, og bruker fjellreven sekken minhele tiden,men siden alle snakker om hvor sinnsykt mange lommetyver det er i Barcelona, er jeg skeptisk til g rundt med en ryggsekk. Veske er vel ikke s masse bedre, men et eller annet trenger man, og da fler jeg at en veske er lettere holde skikkelig p/flge mer med. Derfor m jeg med et tungt hjerte legge igjen sekken min hjemme, og satser heller p bruke denne veska! Enda flere ting man burde ha med, men som jeg fler er alt for pentlyst til ta bilde av; pass, penger, mobillader, shampoo/balsam, smertestillende, eventuelt kamera (jeg tror ikke jeg orker ta med mitt, faktisk, fordi jeg desverre alltid ender opp med bare bruke mobilen) osv.

Jeg synes jeg har blitt flinkere til pakke litt mer fornuftig. Fr stappet jeg kofferten helt full og endte sikkert opp med f nytte av 50% av alt oppi. N pakker jeg det mest ndvendige, og prver ikke ta med alt for masse klr. Som oftest blir det jo litt shopping p tur ogs, og det m man jo ha plass til, he-he.

Oi! Holdt p glemme noe viktig!! Freia melkesjokoladem faktisk med! For det finnes ingen bedre sjokolade!

Har du noe dum ha med i kofferten p tur?

En liste om det reise.

Frste dag i ferien startet med en god frokost og flyplassprogram p tv'en (har en sr fascinasjon for flyplass-programmer,elsker det) Farget ogs hret rdt igjen, bare for freshe opp fargen og for f bort litt ettervekst. Deilig!Jeg har ogs gtt tur med A, mamma, bestemor og hundene, og spiste tidligere i kveld en heftig statoilburger. Nam! Ettersom jeg er s ufattelig reisegira for yeblikket, fant jeg ut at lage en liste om det reise kunne passe bra. Kopier den gjerne om du vil (men skriv det i kommentarfeltet s jeg kan lese detduhar svart!)

Hvor reiser du helst?
Det er s mange land jeg har lyst beske, s jeg prver benytte feriene mine til oppleve nye steder jeg aldri har vrt fr. Samtidig har jeg forelsket meg i North Dakota (ettersom jeg har familie der og jeg synes det er s fint og koselig der) og sitter med et evig dilemma hver gang jeg planlegger en reise. Beske North Dakota og familie igjen eller reise til et nytt sted? Har ogs forelsket meg i Roma (og generelt Italia, har s lyst oppleve mer av det landet!), derfor reiste jeg og Andreas dit i fjor, enda jeg hadde vrt der p klassetur. M nok ogs innrmme at steder med sol og varme er de stedene som som oftest frister mest. Reiser ogs veldig gjerne til andre steder her i Norge for beske gode venner. Og en ting til! Jeg har alltid nsketat familien min skulle ha en liten, koselig hytte jeg kunne reise til. Det virker s fint dra p hytteturer med familie eller venner, bde om vren eller sitte inne med en varm kakao om vinteren. h!

Nevn tre steder du har lyst beske.
h, det er s vanskelig velge, men for yeblikket (om du ser bort fra Barcelona som jeg reiser til om noen dager) er det nok: England (har vrt i England fr, men har veldig lyst oppleve steder som London og Brighton) San Fransisco (!), og s har jegganske lyst til Marokko en gang.

Sydenferie, turistferie eller mte-venner-og-familie-ferie?
Jeg har tydeligvis lagd en liste med sprsml som nrmest er umulig besvare. Dette kommer snn an p humr og hva man har rd til. Sydenferie er ddsdeilig nr man er sliten av jobb og lei av kalde Norge. Da er det godt ligge p stranda, drikke billige drinker og slappe av p hotell. Ferier hvor man reiser for beske venner og familie er jo ogs kjempefint, ettersom det ofte gr litt tid mellom hver gang man fr sett disse menneskene. Ogs er det jo ganske deilig vre gjest i blant! Jeg fler hvertfall jeg slapper bedre av da, enn om det er jeg som er "verten", hihi. Men turistferie m nesten vre det jeg foretrekker snn som ting er n.

Hvordan reiser du helst?
Tog! Og fly! Tog fordi det er s fint og koselig og om man har med en god bok og fin musikk p rene s er det en ganske god mte reise p. Men fly fordi det er kjapt, og fordi jeg av en eller annen grunn elsker flyplasser (sikkert fordi jeg alltid kobler dem til lengre ferier. man fr s masse sommerfugler i magen og blir s glad av det) Dessverre har jeg megaflyskrekk og grter hver gang vi letter fra bakken, s jeg har ganske blandede flelser for det fly. Det er skikkelig ille. Jeg er liksom en av dem som skriver "jeg er glad i deg"-meldinger fr jeg letter og ber til Gud flere ganger i lpet av turen. Heldigvis er det ikke s ille at det stopper meg fra reise!

Hva greier du ikke reise uten?
Mobilen. Hrepropper. Reisearmbnd (mest p buss/tog/bilturer, ettersom jeg blir sykt lett reisesyk) og rettetanga mi. Neida, jeg hadde greid droppe rettetanga, men jeg m innrmme at jeg er stygt avhengig av den!

Hvem reiser du helst med?
Andreas. Mamma. Ogs har jeg fryktelig lyst p en skikkelig venninnetur snart!

Tre ting du synes er ubehagelig med reise.
fly. f vondt i nakken av vonde soveposisjoner. f vondt i magen nr man absolutt ikke har tid til ha vondt i magen, ehe.

Hva var din lengste reise?
Den gangen jeg i tiende klasse reiste p musikktur til Mosambik. Molde -> Oslo -> Paris -> Johannesburg -> Maputo. Hoh! Alle turene til USA har ogs vrt ganske lange, men ettersom jeg ofte reiser via Island gr det litt kjappere, heldigvis.

Hva er det beste med reise?
Det fle at man virkelig.. lever? Det plutselig vre et helt annet sted i lpet av noen timer er s spennende, vakkert og utrolig kult. Jeg blir s glad nr jeg fr oppleve nye steder, gjre/se ting man ikke ser hver dag og rett og slett det at dagene er s forskjellige og annerledes enn hverdagen hjemme. Jeg blir s full av reisesommerfugler i magen at jeg fler jeg holder p sprekke og gleder meg alltid s lenge i forveien! Og det ha noe glede seg til er noe av det fineste, og for meg er det det som gjr at jeg holder ut den (av og til) kjedelige hverdagen.

Sommerferie?!?!

Klokken 17:06 kunne jeg g ut av Coop Prix med den store lettelsen av vite at jeg har hele treukerferie foran meg! h, s vanvittig deilig!

Etter en del timer inne i butikken fikk jeg nesten vondt i ynene av komme ut i ettermiddagssolen. Ikke ante jeg at det var en snn varme ute heller. N sitter jeg i sofaen med alle vinduer og drer pne og kjenner lukten av nyklipt gress (som m vre en av de beste luktene i hele verden), feirer ferie med en red bull summer (av alle ting? er egentlig ikke s glad i energidrikker, men fikk plutselig lyst p en) mens jeg later meg p sofaen. Nr Andreas er ferdig p jobb i kveld blir det taco!! h, livet er fint!

Ha en god lrdag, fine dere!

Ting som gjr livet fint #5

I dag vknet jeg til at himmelen s snn ut:

Da er det ganske fint :

- spise frokost ute i varmen p verandaen (endelig har vi ftt verandadr. h, s deilig!)
- kjenne solen varme p kroppen og kjempe hardt for f litt farge.
- hre p Emilie Nicolas synge live p p3.
- vaske dynetrekk som man kan henge til trk ute.
- lese bok.
- lage kylling, pomfri og bernaise!

(og ellers s dr jeg litt av misunnelse nr jeg ser alle som er p yafestivalen)

Maten driver jeg og lager n (ugh, er s sulten!)Venter bare desperat p at mamma skal komme hjem med melk fra butikken, snn at bernaisen kan bli ferdig! Senere skal jeg noe som ikke akkurat er like digg gjre p en dag som denne, men som likevel m til, nemlig: dra p kveldsvakt. Trster meg med at det er den nest siste dagen fr ferie, iiih!

Ha en flott fredag og en god helg!

Rosa himmel og tatoveringstime.

Det er egentlig ganske okei g ut av dra p Coop Prix klokken 22:17 og bli mtt av det synet her:

Jeg satte meg p sykkelen og syklet en pitteliten omvei, bare for f ta en ekstra titt p den nydelige kveldshimmelen. h, himmelen er noe av det vakreste. Til slutt var jeg hjemme i sofaen og spiste brdskive med baconpostei (nam?? hvorfor har jeg ikke spist det fr? har endelig funnet et annet plegg enn nugatti spise, haha) og en sykt digg bolle med vaniljeyoghurt, musliblanding, bringebr, jordbr og blbr, ah.

Likevel om de siste dagene fr ferien p en mte er litt tunge og treige, gr de samtidig ganske fort og fint. Flelsen av vre ferdig med enda en dag og telle ned til ferie er s deilig. N er det faktisk bare to dager igjen! Sykt!

De siste dagene har jeg jobbet, pakket kofferten og hatt besk av Kine. Kjempekoselig! Vi spiste pizza, kikket p en haug med youtubevideoer og lo av gamle videoer fra vg1. I tillegg er jeg i ekstase over at jeg endelig har ftt meg tatoveringstime i Oslo, bare noen dager etter at vi er tilbake fra Barcelona!! Herregud?! Jeg har s himla mye fint se frem til n at jeg ikke vet hvor jeg skal gjre av meg.

Hva gjrdu for tiden? Har du flyttet til et nytt sted? Startet med studier? Har du sein ferie snn som meg?
Sov godt, flotte mennesker!

Skulderkort hr og Razika.

Siden sist har jeg klippet bort over 10 cm av hret mitt og plutselig fles alt lettere. Vi er plutselig i August, noe jeg er overlykkelig over. For August byr p masse spennende, blant annet; tre (!!!) uker ferie, Barcelona-tur og Oslobesk. Jeg har plutselig ftt litt mer sansen for Razika og hrt masse p Om igjen, jobbet en del, hatt en okei dgnrytme og sett Downton Abbey. Jeg har flt p en ganske okei selvtillit, og det er lenge siden jeg har hatt en ganske drlig periode. Har overfrt utallige GB med bilder og videoer fra gamlepc'en og ledd til trene rant. Har endelig bestemt meg for hva jeg vil med bloggen, s heretter kan dere se frem til litt jevnligere innlegg som hvertfall byr plitt mer enn bare hva jeg har gjort p i det siste, heh.

Er i ferd med lage en reiseliste/ferieliste med masse gode, deilige sanger i, og er desperat etter tips, ettersom jeg er litt lei av det meste i listene mine for tiden!

Lazy monday.

Mitt evige dilemma erom jeg skal fortsette blogge eller ikke. Hater gjre ting halvveis, men har ikke energien til blogge jevnlig/gjre den bedre. Vet ikke om jeg skal pushe meg til gidde prve eller om jeg bare skal ta en pause/slutte. Men innerst inne s vet jeg at jegalltid havner tilbake til blogg, for det er et eller annet inni meg som en gang i blant trenger et sted poste ting.

I dag sov jeg lenge i en god armkrok, gomlet i meg hvitlksbagetter (og det har virkelig blitt noe av det beste jeg vet), kikket p utallige bilder av hotellet vi skal ligge p i Barcelona og n ligger jeg her i senga mi og skal til krype under dyna med en god bok en liten stund. Er s ivrig etter sette meg p flyet til Spania at arbeidsuker p fem dager er helt okei siden det fr tiden til g ganske fort. Har p flelsen at jeg kommer til starte pakkinga allerede den uka her, enda vi ikke reiser fr om to uker.